Een klacht over Rienks Arbodienst? - Rienks Arbodienst

Een klacht over Rienks Arbodienst?

Klachtenprocedure

Rienks Arbodienst streeft ernaar om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Indien onze dienstverlening niet naar wens verloopt, dan horen wij dit graag. Een klacht kan betrekking hebben op onze dienstverlening (keuringen, spreekuren, adviesdiensten), maar ook op bijvoorbeeld onze werkwijze. Samen met u zoeken wij naar een oplossing.

Werkwijze

Maak uw klacht kenbaar via één van de onderstaande kanalen. Binnen 3 werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging. De verantwoordelijke persoon (doorgaans een MT-lid) zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de klacht telefonisch te bespreken of u uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Na afloop ontvangt u te allen tijde een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken. Rienks arbodienst streeft er naar uw klacht binnen 30 werkdagen af te handelen.

Klacht indienen

  • – Telefonisch
    U kunt uw klacht kenbaar maken door te bellen naar 033 – 494 2280. De medewerker van de Servicedesk zal dan het klachtenformulier telefonisch met u doornemen en dit intern doorsturen aan de Kwaliteitsmanager.
  • – Schriftelijk
    U kunt uw klacht ook kenbaar maken door schriftelijk uw klacht te adresseren aan Rienks Arbodienst, Storkstraat 28, 3833 LB Leusden. T.a.v. de kwaliteitsmanager.
  • – Via onze websiteTen slotte kunt u uw klacht kenbaar maken in onderstaand formulier.  Dit formulier komt automatisch terecht in de inbox van het e-mailadres kwaliteit@arbodienst.nl, waar het MT inzage in heeft.

Oneens met afhandeling

Wanneer u het ondanks alle goede intenties niet eens bent met de afhandeling van uw klacht heeft u de mogelijkheid om bij de geschillencommissie Arbodiensten een melding te doen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.klachtregeling.nl

Klachten over persoonsgegevens

Indien u een klacht heeft over het gebruik van uw persoonsgegevens door Rienks Arbodienst. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat Rienks arbodienst niet zorgvuldig omgaat met uw persoonsgegevens, of omdat u inzage of rectificatie heeft gevraagd van uw persoonsgegevens, maar u niet tevreden bent met onze reactie. Stuur dan uw klacht naar kwaliteit@arbodienst.nl

Bij een klacht met betrekking tot persoonsgegevens geldt het volgende verloop:

  • – Klachten m.b.t. persoonsgegevens worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen één maand afgehandeld;
  • – Rienks Arbodienst is bij een privacy gerelateerde klacht verplicht om de Functionaris Gegevensbescherming (FG) om advies te vragen;
  • – Indien de klacht niet naar tevredenheid van betrokkene kan worden opgelost door Rienks arbodienst, dan kan betrokkene een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via de website autoriteitpersoonsgegevens.nl.
  • – Betrokkene heeft ook de mogelijkheid om zijn of haar verzoek bij de rechter af te dwingen.
Naam:
Organisatie:
E-mailadres:
Tel. nr:
Uw klacht: